Mijn favorieten

Update CORONA werkwijze Van Anken Makelaardij

In verband met de maatregelen die zijn genomen omtrent het indammen van het coronavirus, worden de komende weken (in ieder geval tot 6 april) de werkzaamheden bij ons als volgt:

Wij nemen als makelaarskantoor onze maatschappelijke verantwoordelijkheid.

Volgens de richtlijnen van het kabinet en RIVM kunnen momenteel bezichtigingen, taxaties, aan- en verkoopafspraken plaatsvinden. We blijven dus graag voor u werken.
Echter onder strikte voorwaarden.
Om verdere verspreiding tegen te gaan zullen wij ons uiteraard houden aan de gestelde richtlijnen.

Voor uw en onze veiligheid hebben wij onder andere de volgende maatregelen genomen:
* Onze team van makelaars/taxateurs en secretaresses geven geen handen en houden gepaste afstand.

* Alle geplande afspraken voor bezichtigingen, taxaties en aan- en verkoopgesprekken kunnen tot nu toe doorgaan. We zullen u bellen op de dag van de afspraak, om na te gaan of u geen verdachte klachten hebt. Wanneer u ons belt om ons op de hoogte te brengen is dat nog fijner!

Wanneer u gezondheidsklachten heeft zoals koorts, keelpijn en/of verkoudheid zal de afspraak geannuleerd/uitgesteld worden.

* Er vinden slechts individuele bezichtigingen plaats. Indien u wilt gaan kijken naar een huis verzoeken wij u vriendelijk om alleen met uw partner/ mede-koper te komen. Geen kinderen, bekenden etc.

*Wanneer we voor een verkoopgesprek op locatie komen, vragen we u ook om met zo min mogelijk mensen in het huis te zijn.
*Veel zaken kunnen we telefonisch regelen. Zoals:
-Het uitleggen van koopaktes.
-Eerste bezichtiging:                                                                    Een tour door het huis op afstand. Met video of door het bespreken van foto’s. Uiteraard moet het goede gevoel bij een bezichtiging nog landen. Veel voorwerk kunnen we dankzij allerlei mobiele hulpmiddelen alvast doen.
-Verkoopgesprek:                                                                              Misschien kunt u ons een eerste indruk van het huis geven door ons wat foto’s te sturen, of een kort filmpje. Wij kijken mee en halen informatie op. We maken een belafspraak. Misschien via een groepsgesprek. Uiteraard kunnen we elkaar zien! Eerst op afstand, met een goed luisterend oor, met een goed advies. Uiteindelijk treffen we elkaar om de zaken zorgvuldig voor u te gaan regelen.
                                                                                     
* Ons kantoor is op werkdagen geopend van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Toch willen wij u verzoeken om zoveel mogelijk via de e-mail: info@vananken.nl of telefonisch: 024 - 322 36 26 te communiceren.

* Wij werken, voor zover mogelijk, zoveel mogelijk digitaal.

* Voor een woningopname (verkoop, aankoop, taxatie) komen we langs en houden wij en u, ons aan de richtlijnen van het RIVM.
 

Graag blijven wij onze diensten aanbieden zoals u van ons gewend bent en hopen op uw begrip.
Een beetje creatiever misschien, een beetje meer op afstand, maar met de aandacht die u van ons gewend bent.
Blijf gezond!
Uw team van Van Anken Makelaardij.